Tuffevictor

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Camilla - 9 juni 2013 21:28

Jaha, där var den här långhelgen snart slut. Och ju längre man är ledig desto jobbigare känns det att behöva gå på jobbet igen. Men bara att kämpa på några veckor till, snart är det långsemester som tur är! Vi har iallafall haft det bra och mestadels varit ute. I torsdags, på Nationaldagen, var vi i stugan och grejade medan barnen hoppade, lekte och fiskade. Thomas jobbade på fm i fredags men när han kom hem åkte vi ut till stugan igen då Victor tjatade om att fiska. Vi lämnade dock V och V med farmor och farfar i stugan och drog iväg och handlade själv. Ni kommer förstå vad vi handlade om ni tittar på bilderna nedan :). Sedan har vi mestadels varit hemma och barnen har lekt med sina kompisar på gatan. Victor cyklar och cyklar och han klarar det galant utan stödhjulen. Vilma skrotar på med sin hink och spade. Idag fick vi fikafrämmande av våra vänner i Klingsta och nu slappar vi i soffan och äter resterna av pajen vi bjöd på för att ladda för en ny vecka! :)

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards