Tuffevictor

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Camilla - 17 maj 2013 21:52

Det var två nöjda och glada barn som nattades ikväll. Vilken fantastisk dag det har varit med massor av sol och värme! Dagis har varit stängt idag och de har varit hemma med Thomas. På fm åkte de en tur ut på Birsta och till Giraffaffären som Victor säger :) (Toy's r us) men sedan har de varit ute hela dagen. Vi premiäråt middagen ute och Victor hade beställt hemmagjord köttfärspizza. Han har ätit lite si och så de senaste dagarna så självklart blev middagen efter hans önskan. Efter middagen fick han, till sin stora förtjusning, tjejkompisbesök :) Han bjöd dem på glass och hoppas nu att han ligger lite på plussidan nu ;)

Jag hoppas kottarna tar sovmorgon imorgon och att Victors röda ögon är bättre. Undra om det kan vara lite pollen också? Det vill inte riktigt ge med sig. Sedan hoppas jag på ytterligare en solig och varm dag då jag suttit inne på jobbet hela dagen idag! Trevlig helg!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards