Tuffevictor

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Camilla - 9 maj 2013 22:22

Efter middagen idag tjatade Victor om att han ville gå ut. Till sist gav jag med mig och han och jag gick ut en stund. Vilma fick vara inne med Thomas eftersom hon börjar bli förkyld. Oftast brukar jag stanna inne med Vilma på kvällen och Thomas gå ut, men eftersom Thomas skulle ut och springa senare så ville han vara inne.

Victor blev så glad över att jag skulle följa med honom ut :) Jag promenerade och han cyklade. Vi stannade till vid bäcken vid skolan och kastade lite sten och kottar. När vi gick därifrån efter ett tag sa han att han tyckte det var jättekul att leka vid bäcken och sedan "Mamma jag älskar dig!" Söta lilla gubbe. <3 Han säger det väldigt ofta nuförtiden och det värmer i hjärtat lika mkt varje gång. "Jag säger ofta att jag älskar dig mamma" Ja det gör du finaste Victor! Och jag älskar dig!

När vi kom tillbaka till huset igen spelade vi lite tennis ute på gräsmattan. Han skrattade och var så glad! Underbar kvalitetstid med bara Victor blev det! <3

Av Camilla - 9 maj 2013 17:18

Såklart skulle denna lediga dag bli grå och trist. Regn och grått ute istället för sol och värme som i början av veckan. Jaja, inte så mkt att göra åt. Men om jag får klaga lite till så rinner det nu snor på Vilma igen och hon ligger på febergräns. Suck!
Vi kom iaf iväg till våra vänner Kathrin, Jussi och Molly på fm och blev bjudna på god lunch och gott fika efteråt. Vi har försökt att ses sedan före jul, de helger som Kathrin inte jobbar, men vi har fått ställa in varje gång på grund av alla dessa sjukdomar. Men idag så! Plötsligt händer det :)

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards