Tuffevictor

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Camilla - 5 maj 2013 13:45

Idag på fm var vi ut till stugan en sväng och kollade läget. Victor pratar om och längtar till stugan hela tiden och blev så glad när vi äntligen åkte kunde åka dit igen efter en lång vinter. Men brr vad kallt och trist det var där! Man har svårt att tro att man snart ska kunna bada där. Tror vi har badat på nationaldagen något år. Blev ganska förvånad att isen fortfarande var kvar på sjön, ifjol lade vi i bryggan just på denna dag. Så det ligger lite efter i år, men så har det ju varit mkt kallare och mer snö också. Nu hoppas vi det går fort så vi får åka dit och börja greja inför en lång och härlig sommar! Längtar..


Så här vill vi ha det! Jag älskar denna bild, det är svensk sommar för mig!

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards