Tuffevictor

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Camilla - 22 mars 2013 20:51

Idag var första dagen på 11 dagars skön ledighet. Tyvärr började den inte så bra då Victor vid halvfem imorse kom springandes med krupphosta. Efter lite nässpray och frisk luft lade vi oss en stund men klockan sju gick vi upp. Han har varit lite hängig hela dagen, som han ofta kan bli efter krupphostan men Tyvärr visade dock termometern 38.7 ikväll. :( Våra planer för ledigheten grusas och vi får se hur det blir med allt :( sååå typiskt!

Dagen har iaf varit mysig och vi har haft lite firande med farmor, farfar och gammelfarmor. (Barnens alltså :)) Thomas har fyllt år, farmor har fyllt jämt och jag fyller ju snart. Farfars goda smörgåstårta och farmors goda cheesecake på det satt fint. Nu är jag både mätt och trött och blir nog en tidig kväll ikväll. Håll tummarna att Victor blir bättre tills imorgon. Feber bort! Trevlig helg till er alla.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards