Tuffevictor

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Camilla - 10 februari 2013 19:55

Jag tror banne mig att maten blivit lite godare sedan vi köpte nya fina tallrikar på Cervera. Vi valde New Wave från Villeroy & Boch och är supernöjda. Vi äter inte på dem till vardags men i helgen blev det i dagarna tre. Eftersom barnen var sjuka och vår fjällresa blev inställd fick vi göra det bästa av helgen hemma. Det är nog så att man äter lite med ögat också för nog smakade maten lite godare än vanligt ;) I fredags blev det kyckling, i lördags fläskfile (en aning bränd dock..;) och idag Lax. Mums!


Men jag är värdelös att ta bra matbilder och ser inte så fint ut...bättre i verkligheten..jag lovar..;) 

 


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards