Tuffevictor

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Camilla - 24 januari 2013 21:07

Nu är första dagis och arbetsveckan över för imorgon är jag och barnen ledig! Jag är fantastiskt glad över att jag valde att fortsätta mina lediga fredagar, för är sjukt trött. Ja barnen är också trötta och de kommer nog sova länge imorgon! Hoppas jag på iaf :)

Veckan har gått otroligt bra för Vilma och det är så skönt. Hon trivs som fisken i vattnet och älskar att leka och vara med alla barnen. De är verkligen mån om henne och tar hand om henne hela tiden, så kul att se och höra. Enligt fröken så verkar Vilma inte alls tycka det är konstigt att hon är där på dagarna utan hon är go och glad och nyfiken på allt. Det är nog för att hon följt med och lämnat Victor under hela hösten och därför ser dagis som något naturligt. Sedan har hon ju Victor vägg i vägg och han vill gå och hälsa på henne en stund varje dag vilket han oxå fått. Han har blivit mycket snällare och mjukare mot henne sedan hon började på dagis och man ser hur stolt han är över henne. Idag när vi kommit hem så satte han sig bredvid Vilma i trappen, tittade på henne och sa "lillgumman min" och gav henne en kram. Det kändes i mammahjärtat. Fina fina barn! Älskar er. Imorgon ska vi mysa.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards