Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Veckan...

Av Camilla - 11 oktober 2012 20:46

har rusat fram i en väldans fart! Bloggen har inte hunnits med och det är ju inte så konstigt. Efter att middagen är intagen och bortplockad är det ju inte många timmar kvar tills barnen ska sova! Och när barnen är nattad och sover så sjunker jag ofta ner i soffan och bara slappar. När jag är på jobbet gör Thomas ett superbra jobb här hemma. Han och Vilma är ofta ute några timmar på dagen medan Victor är på dagis. När hon sedan sover middag så städar Thomas, putsar fönster och tvättar mm. Jag har en egen liten husa här hemma..;) Maten står alltid på bordet när jag kommer hem och det har även bakats en gång. Så här bra skulle jag kunna ha det länge känner jag!..:) 


Imorgon är jag ledig och vi funderar på att åka och bada med barnen. Vi får se vad det blir, vi tar dagen som den kommer. På lördag ska vi på kalas då kusin Arvid fyller år på söndag. På söndag funderar vi på att ev gå på bio med Victor. Det är barnbio där dom visar Alfons Åberg (30 min). Jag tror Victor skulle älska det! Så var den helgen över och ny arbetsvecka börjar..;) 


I helgen som var så var vi i Härnösand med Victor på lördagen. Det var en familjedag anordnad av hörselvården. Där fick Victor träffa och leka med andra barn med diverste olika hörselnedsättningar från lättare till döva barn med CI. Han tyckte det var skoj! Vi vuxna fick sitta och samtala med varandra i grupper och det var både nyttigt och kul att träffa andra föräldrar till barn med hörselnedsättning. Vi lär nog åka fler gånger.


På kvällen sedan åkte syrran och jag på Lady´s night på Nordichallen. Syrran hade fått två biljetter av en kompis som själv fått förhinder. Jag tackade ju inte nej till att få följa med! Showen var helt Ok och Andreas och Martin sjunger ju så bra! Uggla har ju många bra partylåtar så det var inte helt fel det heller. Kul att hitta på något trots att jag var supertrött efter en lång dag och helst bara ville lägga mig i soffan efter maten...:) 


Nä, det här inlägget blev mycket länge än vad jag tänkt. Nu ska jag se lite å tv innan jag slocknar för kvällen. 


Lite bilder från lördagen kan jag iaf bjuda på iaf!..:)

 

           


 
 
hos familjen vanlig

hos familjen vanlig

11 oktober 2012 21:20

Låter som en bra beskrivning även på vårt liv! Full rulle hela tiden och läsa bloggar försöker jag hinna med nån gång i veckan iaf. Gör ofta det framför tvn.... som jag helst ändå inte tittar på. Men önskar att jag hade mer ork att ro iland alla mina projekt och idéer jag har... kanske iaf får fram symaskinen i helgen?
ha det gott,
kram j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Camilla

12 oktober 2012 09:49

Samma här! Tid är en bristvara just nu känner jag. Hoppas du får fram symaskinen, men jag tycker du verkar fixa på bra där hemma. Pysslet i köket blev jättebra! Trevlig helg! Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards