Tuffevictor

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Camilla - 15 september 2012 18:55

Nu när hösten är på intågande så tänds många ljus här hemma. Många ljuslyktor och ljusstakar har jag vill jag lova, men kan man någonsin få för många!? Nä, jag tror banne mig inte det! :) Idag fick dessa två skönheter följa med hem, endast 49 kronor/st på Rusta! Skynda fynda, de är riktigt fina. Det ser ut som om ena är lite mörkare, men det är en skugga ifall ni undrar. De finns i svart också och jag är lite sugen att köpa dem med. Som sagt, man kan aldrig få för många...;)

Av Camilla - 15 september 2012 17:55

Nu är stugan redo för hösten och vintern. Men vad hände? Vart tog sommaren vägen? Känns som att det nyss var dax för att lägga i bryggan i vattnet och nu är den uppe på land igen. Hoppas vintern går fort nu så att det snart är sommar igen ;) Men vintern är ju ganska bra den med, men nog är sommaren snäppet bättre?! Eller vad tycker ni?

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards