Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Länge sedan!

Av Camilla - 8 september 2012 13:57

Nu var det länge sedan jag skrev och uppdaterade bloggen! Det har varit lite knappt med tid och lusten har inte helt infunnit sig heller. I måndags började jag jobba igen och veckan har gått i en rasande fart. Efter några dagar på jobbet känns det nu som jag aldrig varit därifrån, konstigt det där! Men det känns helt ok än så länge. Här hemma har allt gått bra för Thomas och han är världens bästa hemmapappa. Leker med barnen, lagar mat, tvättar, städar och bakar! Igår var jag ledig, kommer jobba 80% och vara ledig på fredagar! Så skönt att få en dag extra och kunna hitta på nåt roligt tillsammans med barnen. Igår åkte dock Victor till farmor och farfar för övernattning. Han älskar att få vara där själv och bli bortskämd och slippa jobbiga syrran för ett tag. Tyvärr blev det inte riktigt så kul då vi igårkväll fick ett telefonsamtal därifrån om att Victor nog fått magsjuka :(. Han kräktes tre gånger under kvällen igår men natten hade varit lugn. Han ville trots detta inte åka hem utan myste där så gott det gick. Stackars älskling, gjorde ont i mammahjärtat att han inte var hemma, men då han är så trygg med farmor och farfar så fick han stanna kvar. Hoppas nu att vi övriga klarar oss.

Älskar er över allt annat mina hjärtegull!

 
 
hos familjen vanlig

hos familjen vanlig

9 september 2012 11:45

Visst är det svårt att alltid hinna med, och när man dessutom jobbar händer det ju inte så mycket kul. Iaf har vi lite dålig avrapportering här hemma... och några foton blir det aldrig :(
kram j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Camilla

9 september 2012 13:10

Ja, tiden räcker inte till! Och de få timmar man hinner se barnen på vardagskvällarna vill man ju helst inte blogga på. Jag knäppte jättemkt foton när jag var hemma, men Thomas är nog inte lika flitig. Får påminna honom om det samt filmkameran tror jag!
Må så gott!
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards