Tuffevictor

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Camilla - 26 augusti 2012 13:50

Kanske har vi nu sovit sista natten i stugan för i sommar/höst. Vi sov där natten mot lördagen och fick en fin morgon när vi vaknade. På natten var det bara 5 grader!, hua nu går det fort mot riktig höst. Det känns som vi i år blev snuvade på sommaren och jag känner mig inte alls nöjd med hur den varit. Kommer bli en lång höst och vinter till nästa sommar! Måste försöka hitta på mycket rolig för att få tiden att gå snabbare, eller vad tror ni?

 


Av Camilla - 26 augusti 2012 13:40

Victor verkligen älskar att hjälpa till att greja med saker när vi är ute, men att städa upp på lekrummet efter sig är oftast helt omöjligt..;) Konstigt. 

     

Tyvärr vaknade Victor med krupphosta i natt..:( Han kanske jobbade på lite för mycket i stugan igår. Som tur är började han inte grina av sitt anfall och han blev ganska snabbt bättre när vi gick ut på balkongen och han fick andas in den kalla och klara nattluften. Hoppas hoppas att den går över snabbt för inge kul att behöva vara inne min sista vecka av mammaledigheten. Håll tummarna! 


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards