Tuffevictor

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Camilla - 9 augusti 2012 21:07

I em fick vi fikabesök av våra vänner från Matfors. Barnen började direkt att leka i rummet som är på väg att bli ett lekrum. Vi ska passa på att fixa och dona i det medan Victor är på dagis och jag fortfarande är hemma. Vi har två veckor på oss och det är massor som står på "att göra listan". Men vi lär väl inte hinna hälften av det vi tänkt göra, men hinner vi en liten del så är ju det bra. Kul ska det bli iaf. Vardagsrummet nere och tv-rummet uppe ska det också fortsätta att fixas i. Sedan ska ju Vilma få ett eget rum också. När det blir återstår att se. Sedan ska det bli några turer till tippen och några till affären för nya inköp. Ja, ni ser...fullt upp med andra ord. 


Det är iaf toppen med ett lekrum nere för då kan vi i lugn och ro sitta och äta/fika och barnen kan leka/härja vägg i vägg iställer för uppe på Victors rum...:)

       


Av Camilla - 9 augusti 2012 21:02

Nog för att det varit lite kyligt på fm den senaste tiden, men vad hände imorse!? Fy vad det var kallt, kändes som en kall höstmorgon. Har hösten redan kommit? Fy isf. Vilma hade premiär för sin nya mössa men det var inte så populärt till en början. Den åkte av hela tiden! Men efter ett tag tror jag hon glömde bort den och då gick det bra. Lillbusan. 

 


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards