Tuffevictor

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Camilla - 6 augusti 2012 21:21

På fm idag var det riktigt skönt väder i stugan och vi passade då på att bada. Vilma har haft feber ett par dagar (förmodligen efter sprutan?) och inte kunnat bada när solen tittat fram. Men idag kunde jag inte "säga nej" då hon åter igen med sina små händer gjorde badtecknet (Drog händerna över sin lilla mage) så även hon fick vara med i vattnet en stund. Det är ca 22 grader i sjön nu, brukar ju vara 25-26 grader, men då solen var varm gick det bra att komma i. Ja, hyffsat iaf...:)

       

Av Camilla - 6 augusti 2012 20:39

I lördags åkte vi in på stan en sväng och till Norrporten arena där bla Sean Banan hade uppträdande. Det var mycket folk som letat sig dit och att det var gratis var såklart lockande. Kul att det händer lite för de små också! Victor tyckte det var kul, Vilma med för den delen. Precis när vi gick så kom regnet, men vi hade som tur är bilen nära. Vi åkte sedan vidare till stugan och efter ett tag sken det upp igen. Thomas och jag passade då på att ta en sväng i skogen på jakt efter kantareller. Men jag blir så arg! Inte en enda kantarell i sikte!! Det som är så retsamt är att vi ifjol träffade på en arbetskamrat till Thomas som då kom ner från skogen med en hel ICA-kasse full med kantareller! Så de finns där inom räckhåll, grr..men vi ska hitta er! 

                   


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards