Tuffevictor

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Camilla - 2 augusti 2012 18:14

Igår efter att vi varit med Vilma på BVC så tog vi en tur upp på Norra Berget för lite fika och lek. Vi hade inte planerat att åka dit, men eftersom solen sken och det var varmt åkte vi in på Hemköp och köpte med oss lite fika. Men så är det ju det här med den svenska sommaren.. Vi hann precis komma dit och fika klart så kom regnet! Jäklar vad förbaskat less jag är på dessa regnskurar som förstör allt! Allt blir ju så himla blött! Jaja, vi får ta och åka upp dit en annan dag, har ju även en date som ska äga rum där nån gång under sommaren, eller hur Mary!..;) 

 

Lite lek hann Victor iaf med och några djur hann han titta på också innan vi var tvugna att rusa därifrån. Suck.

               

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards