Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Kalas 1+3 år!

Av Camilla - 23 juli 2012 12:56

I helgen passade vi på att ha kalas för barnen då alla var lediga och tillgängliga..:) Vilma har ju redan fyllt men Victor har några dagar kvar. Det gjorde nog inget att dela upp kalasen och presenterna till Victor, för annars blir det för mkt på en gång. Vi har nu våra presenter kvar som han får när han fyller år på onsdag. Som vanligt hade vi kalaset i stugan och partytältet. Än en gång kom det till bra användning, dock blev det inget regn, men det skyddade ganska bra mot de ganska kalla vindarna.

Victor var speedad och uppspelt hela dagen medan Vilma var lugn och cool som vanligt. Allt flöt dock på bra och det blev en toppendag för dem båda. De fick båda så fina och bra presenter. Men det märks så tydligt när det varit mycket för dem, båda snurrade runt i sina sängar och sov oroligt på natten. Värst var Victor, men han ville väl fortsätta att leka med alla sina nya presenter i drömmarna...:) 


Och nu kommer en uppsjö av bilder! Ni som följt denna blogg ett tag vet att jag älskar bilder och knäpper väl typ 100 bilder om dagen..;) Jag har tänkt att kosta på att göra denna blogg i bokform som Victor och Vilma kan läsa i, ja även jag och Thomas, när vi blir äldre. Det kostar nog en del men det kan det vara värt. Framkallar ju nästan aldrig kort så då kan det här vara ett bra alternativ. 


                               

 
 
Emilie

Emilie

23 juli 2012 21:53

Att få bloggen i bokform är jättebra. Jag fick ett års blogg i bok av min syster när jag fyllde år. Sååå bra present. Du får väl tipsa dina nära och kära. bloggtillbok.se tror jag en bra sida heter.
Grattis till Victor i förskott och Vilma i efterskott!
min syster kommer och hälsar på imorgon så då kommer jag nog inte kika i bloggar så mkt. Kram

http://lindgatan.bloggplatsen.se

Camilla

23 juli 2012 22:32

Tack! Ok, då ska jag kolla upp det! Tack för tipset! Ha det så mysigt med syster och på din semester så hörs vi nog i höst igen! :) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards