Tuffevictor

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Camilla - 7 juli 2012 21:51

Just nu pågår Gatufesten för fullt men för mig räcker det med en vistelse på dagen nuförtiden. Var några år sedan jag var dit en kväll nu och lika glad är jag för det..;) Vi var iaf in en sväng i torsdags, typ varmaste dagen på hela sommaren, och kollade in allt folk, tivolit (Victor vågade dock inte åka någon karusell) käkade langos och mjukglass. Victor var nöjd efter nån timme på stan och sedan åkte vi ut till stugan istället och badade i värmen. Det var nog snäppet bättre tror jag. Äntligen! Vilma tog sitt premiärbad i sin nya lilla bassäng och såklart ville brorsan också bada med syster..:) Vi har haft några härliga dagar där nu och jag kommer skriva mera om dem imorgon. Nu är vi hemma i stan eftersom regnet kom i em och morgondagen ser inte alltför ljus ut. Vi får se vad vi hittar på då..Skönt med semester och att ta dagen som den kommer, eller hur..

                   

   



Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards