Tuffevictor

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Camilla - 4 juli 2012 21:14

Ojdå, bloggen har visst tagit en liten semester..:) Men jag lovar att jag kommer att uppdatera den mera inom kort. Jag väntar på att bloggplatsens mobilapp ska komma igång snart så jag kan blogga från mobilen! Är så jobbigt att behöva göra det från datorn varje gång och behöva ladda över alla bilder från kameran istället för att direkt ta dem med telefonen och blogga direkt. De har lovat att den är på G inom kort, men de har de iof sagt sedan oktober...men nu hoppas jag det är sant. 

I helgen var vi iaf i Östersund på en släktträff på mammas sida. Vi ses ju bara på begravningar nuförtiden så vi tyckte vi alla kunde ses under lite roligare omständigheter istället. Vi var hos mammas ena bror i Ås (en bit utanför Östersund) och vi delade stuga/hus på en camping i närheten med syrrans fam och min kusin Anna och hennes kille Daniel. Mamma har tre bröder (och en syster som tråkigt nog redan gått bort) och de har ju barn och barnbarn så vi blev 26 st (tror jag?) Trevligt att träffa alla var det iaf och vädret var nog det bästa hittills i sommar. 

                           

På den första bilden vi sitter inne så syns det ganska väl att jag och min kusin Jessica är ganska lika varandra. Vi har ganska lika profil, eller hur?..:)




Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards