Tuffevictor

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Camilla - 28 juni 2012 21:35

Idag har lilleman gjort sin sista dag på Granlohög och nu väntar nästan 7 veckors sommarlov innan han skall skolas in på Robäcken. Jag och Vilma tog en promenad till Granlo när det var dags att hämta Victor för dagen och där mötte vi upp Thomas. Såklart hade vi köpt en liten present till fröknarna på hans avdelning. Det var ingen dyr sak utan mer bara för att Victor skulle få ge dem något. (Det var ett vitt trähjärta med ordet Lycka på om någon är nyfiken och undrar..;)) Det var bara en fröken från Victors avd där just vid tillfället, Maria N, men det var hon som mest haft hand om Victor. Hon sa att hon känt sorg hela dagen och att det kommer bli så tomt utan Victor. Jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna när Victor gav henne paketet och en stor kram. Ok då, det kom några tårar som jag snabbt torkade bort..:) Jag har blivit så blödig. Hihi, kan inte skriva det här inlägget utan att fälla en tår heller. Jag kommer vara en av de mammor som alltid sitter och gråter på alla avslutningar, luciatåg osv...:) Det kommer garanterat bli bra på Robäcken också, måste ju ge det en chans. 


För att fira att det snart var sommarlov så gjorde jag en smarrig efterrätt till oss igår. Hade ju passat bättre idag kanske, men det blev bara så..:) Victor tyckte den var god och jordgubbar älskar han, om de inte är sura dvs. 


Imorgon gör Thomas sin sista dag innan semestern och barnledigheten i höst! Vi längtar tills vi kan mysa på i stugan och bara ta det lugnt med sol och bad! Hoppas bara värmen kommer snart också! 

       



Av Camilla - 28 juni 2012 21:30

Thomas verkar inte ha förstått det där med brödburken. Ofta ser det ut så här efter att han varit framme..:) Älskling, brödet ska ligga i burken och inte uppepå! ;)   

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards