Tuffevictor

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Camilla - 26 juni 2012 13:10

Igår hade vi en mysdag med mormor, morfar hade jobbat natten och var hemma och sov. Det var kul som vanligt att ha mormor här och skönt för mig eftersom jag fortfarande är supersnorig och nu även har ett värkande öra. Vaknade iförrgårnatt med öronvärk och det är inge vidare kul. Idag är det bättre men har fortfarande ett härligt lock för örat. Fy vad det är obehagligt. Vilma är också ganska snorig fortfarande, men jag är nog värst..:) Victor är nästan helt bra och är på dagis sista veckan innan "sommarlovet" och byte av dagis i höst. Känns trist men det blir nog bra på det nya också. Vi var där och hälsade på förra veckan och Victor hittade snabbt nya kompisar och började leka. Han är så duktig lilleman. På det nya dagiset hade de fått informationen (av kommunen?) att Victor i stort sett var döv? och att han inte alls kunde prata/kommunicera typ. De tyckte det var jättebra att få träffa honom (de åkte även till hans nuvarande dagis och kollade hur man arbetade där) och få bilda sin egen uppfattning. De blev väldigt paff när Victor var som vilken liten 3-åring som helst. Ja ja, man upphör aldrig att förvånas.  


Nu hoppas vi iaf på att solen ska komma så vi kan bada och sola mycket i sommar! Halva sommaren har ju snart gått känns det som, men förhoppningsvis blir det bättre snart. Den 13 augusti börjar inskolningen på det nya dagiset. 


(Eftersom vi varit borta i midsommar så hade jag inte hunnit torka av bordet innan det blev dags för glassfika. Det var helt övertäckt med pollen, måtte det ta slut snart.)

   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards