Tuffevictor

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Camilla - 7 juni 2012 10:16

Just nu känns det som vårat hus alltid sett ut såhär. Men när jag kollar tillbaka på bilderna som låg ute på Hemnet så ser jag ju att det hänt en del. Kolla tex på hallen. Visst är det en viss skillnad? De förra ägarna var här och hälsade på för ett par veckor sedan och jag förstår nu att de tyckte vi hade gjort så mkt fint. Knappt de kände igen sig...:) Förstår nu varför, det här är ju vad de kommer ihåg när man kommer in i huset. 


FÖRE

 

EFTER

     

Istället för hängande korgar, som förra ägaren hade, hittade vi efter mycket letande en liten hatthylla och skoställ. Mittemot denna har vi ju en garderob med spegeldörrar, men lättare för gäster att hänga av sig här om de vill. Hallen är väldigt liten och vi var först inne på att använda rummet intill hallen och göra en större. Men det läggs på framtiden, måste bo in oss lite och känna efter vad vi behöver och vad vi inte behöver. Nu har vi datarum därinne och en massa garderober med handdukar, gardiner, sängkläder mm. Just nu behövs de mer än en stor hall...:)  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards