Tuffevictor

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Camilla - 3 juni 2012 18:38

I fredags grillade vi hamburgare till middag. Vädret var helt ok under grillningen, men sedan blev det mulet, kallt och regnskurar. Trots detta var Victor envis och ville sitta ute och äta. Till slut gav vi med oss och satt ute och åt, var ju trots allt 1 juni..;) Men kändes lite skumt att sitta ute i fulvädret, men var nog inte så många som såg oss. Gott var det iaf!..:) 

   

Av Camilla - 3 juni 2012 18:28

Lite tips på billiga turkosa saker (som även finns i andra färger)


Fina ljuslyktor från IKEA. Endast 9 kronor styck, finns i flera olika färger. Just här hemma pryder nu tre turkosa lyktor vardagsrumsbordet. 

Turkosa prydnadskuddar (överdrag) från Jysk. Finns i flera färger och kostar 75 kronor för två stycken 50*50 cm. Finns även mindre stlk för en billigare slant. Såklart pryder två kuddar nu våran soffa. Ska försöka hitta några fler kuddar med lite mönster i. Förut hade Indiska jättefina mönstrade kuddar, men nu var de slut och de som fanns var inte alls lika fina...:( Får leta vidare. 

   

Vad har ni för favoritfärg på sommaren?

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards