Tuffevictor

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Camilla - 16 maj 2012 14:00

Behöver jag skriva att det var sjukt kul och sjukt bra på konserten i söndags! Malmö Arena kokade av tjejer, men även ganska många killar, som var laddade att se sina forna idoler New Kids On The Block och Backstreet Boys. Stämningen var på topp och det blev en nostalgitripp som heter duga när NKOTB radade upp hit efter hit från förr. Rösterna har väl aldrig varit dom bästa och även om det blev lite surt här och där så gjorde det absolut inget..;) BSB överraskade och var hur bra som helst de med, det blev liksom mer drag när de var på scenen eftersom deras låtar är lite nyare och mer dansanta. Hur som helst var det en lyckad blandning mellan de båda grupperna och även några låtar som de körde tillsammans. Tiden gick supersnabbt trots att de höll på över två timmar. (2.20 tror jag) Skulle lätt kunna ha stått i 2 timmar till!..:) Vi hade biljetter på rad 18 men efter en stund gick vi ner på första raden, som konstigt nog var tom? och stod där resten av konserten. Då var vi riktigt nära och såg jättebra! 


Det var även jättemysigt att få åka iväg och få lite tid tillsammans med Maria, är inte så ofta vi gör saker tillsammans längre. Inte av den här kalibern iaf..:) Är så glad att resan blev av, oftast pratar man ju bara och sedan rinner det ut i sanden.

Väl i Malmö mötte vi även upp Carro från Stockholm. Henne träffade vi hemma i Stöde på somrarna då hon hälsade på våran kompis Frida, som var hennes kusin. Carro var/är också ett inbiten NKOTB fan och det var så kul att träffa henne och hennes kompisar. Vi käkade middag tillsammans innan konserten och gjorde sällskap dit. Vill ni veta något sjukt. Trots att vi inte bokade biljetterna tillsammans, hon ringde och vi via nätet, så hade de sittplatser på rad 18 plats 8,9,10 och vi 11,12!! Fatta!? Snacka om konstigt! En hel arena och vi hamnar bredvid varandra, förutom att det var en mittgång emellan, men ändå! Ödet!..:) 


Här kommer en kavalkad av bilder från resan. Jag har några videos jag vill ladda upp också, men de är så stora så får se hur jag löser det? De får komma i ett annat inlägg. 


                               

         

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards