Tuffevictor

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Camilla - 8 maj 2012 12:46

På söndag åker min fina vän Maria och jag till Malmö för en riktig nostalgikväll! Jag/vi ska äntligen få se våra stora barndomsidoler som vi var såååå kära i...:) Vi fick inte gå på deras konsert när de kom hit på deras storhetstid, men nu kan inget stoppa oss! Hoppas jag iaf! Peppar peppar osv! 


Idolerna jag pratar om är såklart New Kids On The Block!..:) Som bonus får vi se Backstreet Boys också vilket inte är helt fel! Det kommer att bli hur kul som helst tror jag. En massa skrikande kvinnor i 35-års ålderns som vill se sina forna stora pojkidoler som nu blivit övre medelålders män..:) Men bättre sent än aldrig.



Här kommer en ganska ny video också..från 2009 iaf..:)


Och här en video där NKOTB och BSB uppträder tillsammans! Får se om det funkar att titta. När jag ser på ipaden eller min iphone kan jag inte se på den nya videon, men på datorn kan jag se den! Konstigt! Hur är det för er?


Av Camilla - 8 maj 2012 12:30

Sedan i söndags ligger bryggan i sjön och nu väntar vi bara på att sommaren och värmen ska komma. Ifjol var jag höggravid och badade inte en enda gång i sjön, inte efter Vilma kommit heller, men i år ser jag fram emot många sköna simturer! Men vart är solen och värmen! Du får gärna komma nu, eller hur!?

         

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards