Tuffevictor

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Camilla - 11 april 2012 12:17

Jag fattar inte att vår lilla kille fyller 3 år till sommaren. Men visst märker jag att det har blivit en stor kille och det händer så mycket med hans utveckling just nu. Jag blir lika förvånad varje dag när han ständigt säger nya meningar och kan göra nya saker. Så härligt att se!

Bilar, bilar och åter igen bilar är det som gäller för Victor. Han har nästan alltid en bil i varje hand, tom på dagis har han det...:) Han gillar även bollar och verkar intresserad av sport. Att skjuta med innebandyklubban inne är också kul. Mindre kul för golvet och väggarna dock. Så underbart att det snart är vårvärme och sommar så vi kan vara ute och spela. 


Här kommer två andra saker Victor tycker om och nog längtat efter..

Att kunna köra motorcykeln igen..:)

 

Och att lära sig cykla. "Spring/balanscykeln" ska vara bra när de ska lära sig cykla. Han var otroligt duktig när han sparkade iväg första gången i helgen. Han är ju inte ett dugg rädd för farter verkar det som och det gick med en väldans fart när han åkte fram och tillbaka på gatan. Tur det är en återvändsgata och det inte kommer så många bilar här. Lär bli många åk i sommar!

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards