Tuffevictor

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Camilla - 3 april 2012 21:14

Firandet av min födelsedag kommer som vanligt att bli uppdelat i flera omgångar pga sjukdom och arbete. Thomas som fyllde i mitten av februari har fortfarande inte blivit uppvaktad av syrran och co då vi varit sjuka extremt mycket i vår. Ja, även syrrans grabbar har varit hemma mycket med förkylningar om vartannat. 


På min födelsedag var iaf mamma, pappa och farmor här och uppvaktade, så lite firande blev det trots allt. Och kul att ha firande kvar också...;)

   


Just nu har Vilma fortsatt feber och är väldigt kinkig. Victor som varit hemma från dagis hela förra veckan är fortsatt hostig, grinig och trött. Då han inte är helt återställd ännu och inte riktigt kommit igång med ätandet så bestämde vi att han skulle få vara hemma från dagis den här veckan också för att samla krafterna och inte riskera bli sjuk igen till påsk. Det innebär lite mer "jobb" för mig och jag måste erkänna att jag börjar bli ganska sliten och less på att bara vara inne. Då Vilma är sjuk nu kan jag ju inte gå ut med Victor heller. Ja ja, bara att bita ihop. Värst är dock att jag inte får sova på nätterna pga att Vilma vaknar av sin hosta ca en gång i halvtimmen..:( Ja ja..det måste väl gå över det med snart. 


En av Thomas presenter kunde inte komma mer lägligt nu känner jag. En överraskande Sthlm-weekend med två hotellnätter om ett par veckor!  Visst känns det redan i mammahjärtat att jag/vi ska vara borta från småtrollen, men det här behövs verkligen efter vår tunga vår. Farmor och farfar kommer att bo i huset och jag vet att det kommer gå jättebra!. 



Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards