Tuffevictor

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Camilla - 26 mars 2012 14:39

 


”Jag tävlar om ett mobilskal från presenthyllan, hos emmashjartan.”


Vad kan vara mera passande än att vinna ett mobilskal! I lördags köpte jag ju en vit och fin Iphone 4s! Eller Thomas betalade en stor del av den som en förtida present till min stora födelsedag på söndag..;) Hoppas nu såklart på tur, men tävla gärna du med! Är ju fyra skal!..:) Nu håller jag tummar och tår!

Av Camilla - 26 mars 2012 14:20

Igår fick vi fikabesök av Kathrin, Jussi och Molly. Molly och Victor är jämngamla, skiljer bara 4 dagar mellan deras födelsedagar. Kanske därför de leker så bra ihop trots att de inte ses så ofta. Men nu hoppas vi att vi alla håller och friska och kan träffas mer! Det är en fröjd att se när barnen har det så roligt och springer och jagar varandra och kiknar av skratt. Victor blev nog lite förtjust i söta Molly och idag vill han hela tiden titta på denna underbara bild..:)

 

Tack så mycket för kläderna till Vilma och det fina "fågelhuset". Victor älskar det och säger att han ska bo där...:) Blir fint att hänga upp i trädet sedan, om jag får för Victor..;)

   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards