Tuffevictor

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Camilla - 23 mars 2012 13:31

På dagis gillar Victor att pyssla och kan enligt fröknarna sitta stilla jättelänge och greja, klippa och klistra hör till favoriterna. Här hemma springer han mest omkring som en liten vilde, så jag var tvungen att testa jag med. Rita, måla och bygga pussel mm brukar han ju göra, men oftast inte så länge utan att springa iväg och hitta på nåt annat. När vi var på Birsta City förra helgen passade jag på att springa in på Panduro och köpte då lite roliga figurer som han kan limma fast på papper och göra fina teckningar. 


Det var såklart populärt och Victor satt faktiskt stilla väldigt länge, för att vara Victor...:) Koncentrerad till tusen var han när han limmade de olika figurerna. Men busig som han är så rev han bort de flesta när vi sedan satt upp den fina teckningen på hans rum...:) Mammas lilla Emil..;)

         

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards