Tuffevictor

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Camilla - 18 mars 2012 14:09

Efter att jag klippt Victor ett par gånger själv hade han fått en väldigt fin och fluffig tantpage..:) Thomas tyckte det var dax att göra något åt det och åkte därför till frisören med Victor idag...:) Hon som klippte idag var inte alls lika bra att klippa barn som hon som klippte honom förra gången, hon klippte så sakta och lite och frågade hela tiden om det räckte. Thomas tyckte det verkade som hon hade bara ville bli klar. Men det är ju så dyrt att klippa även små barn och de borde väl också få den service vuxna förväntar sig även om de är små och lite otåliga? Eller hur!? Ja ja, en fin kille passar ju i allt och det slitna försvann iaf! Och av alla färger som fanns att välja på så ville Victor ha rosa sprejat i håret..:)  Sötaste sötaste Victor!


Före- och efterbilder såklart!..:)


Behöver jag skriva FÖRE?..:) 

 

EFTER:

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards