Tuffevictor

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Camilla - 27 februari 2012 12:48

Den här helgen har verkligen gått fort och jag önskar att det hade varit en dag till. Ibland är det skönt att vara ledig tre dagar tillsammans och jag hade gärna sett att Thomas hade varit hemma en dag till! Men men, det är ju bara måndag och fredag så snart är det helg igen. 


I lördags åkte jag in till stan för lite skön egentid med klippning och färg på Jess Frisörer. Sååå skönt att bli av med det slitna och livlösa håret! Nu är det friskt och glansigt..ett tag iaf. Efter den underbara egentiden med skvallerblaska och kaffe så gick jag en sväng på stan för att inhandla det sista inför kvällen med tjejerna. E-type spelade på Aveny och det kunde vi ju inte missa! 

Klockan var efter tre när jag var hemma från stan igen. Victor hade då redan packat sina grejer och följt med farmor och farfar för att sova där. Skönt för honom att få lite egentid med f och f och få stå i centrum utan konkurrens och skönt för Vilma att få egentid hemma med pappa hela kvällen. 


Som vanligt är det nästan mysigast att träffas innan utgången, men E-type var riktigt bra! Det blev bra drag vill jag lova! Och vaaarmt! Sedan blev det väl sådär, Aveny har aldrig varit något ställe som jag gått på speciellt mkt, så kände nog alla tjejerna så vi gjorde en hyffsat tidig kväll! Alla är ju två-barnsmammor nu för tiden också! Helt otroligt..:) 


Hoppas ni tycker det är Ok att jag lägger ut några bilder på oss här! Men fina flickor förtjänar lite tid i rampljuset!..;) Hör av er annars så tar jag självklart bort bilderna! Tack för en trevlig kväll tjejer!

       

E-type gav självklart Sundsvall tummen upp!..:)


Och ett litet videoklipp! Hur mga gånger under kvällen tror ni E-type slängde med håret? Många!


 

Igår söndag kom såklart lillgubben hem med farmor och farfar och med sig hade de gammelfarmor. Hon hade inte sett huset och sedan så blev Thomas och svärmor uppvaktade då de båda nyss fyllt år. Tårta och middag blev det och sedan var dagen slut. Victor och Vilma var supertrötta och de somnade tidigt båda två. Thomas och jag kollade lite på Wallander men efter tio-nyheterna släckte vi med. Vi var nog alla lite trötta...

   


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards