Tuffevictor

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Camilla - 1 februari 2012 14:52

Vilmas hjärta är starkt och friskt! Så skönt att få det konstaterat med ett hjärtultraljud idag. Inte för att vi varit så speciellt oroliga då hon är så pigg och äter så bra, men ändå. Lite orolig har jag allt varit för det kan ju vara många fel på ett hjärta och letar man efter något så kanske man hittar något också. Men allt såg fint ut med gummans hjärta och nu kan vi släppa det. Så skönt. Hon var för övrigt jätteduktig på ultraljudet och låg mest och pratade. Hon blev dock en aning sur ibland då hon inte fick greppa tag i ultraljudsmojängen som läkaren körde framför hennes ansikte..:) Bustjejen våran är så nyfiken på allt just nu. Men så ska det ju vara!

         

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards