Tuffevictor

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Camilla - 4 januari 2012 21:17

Tänkte jag skulle visa hur det blev i allrummet uppe. Det är faktiskt där vi mest sitter nu eftersom sovrummen ligger just uppe. Jag blev iaf jättenöjd och är så glad över att vi satte upp en vägg och att vi valde en fondvägg med lite liv i! Vad tycks? Jag tycker iaf jättemkt om de randiga tapeterna! 

Före, under och efterbilder..:) Är ju inte helt klar ännu då det ex saknas gardinstång och tavlor mm, men det blir väl nån gång det med! Innanför allrummet ligger Victors rum, det visar jag en annan gång, ni har även redan sett en glimt av det tidigare..:)

         

       

 

Av Camilla - 4 januari 2012 20:42

Idag har jag haft huset fullt av karlar, förutom lilla Vilma då..;) Pappa och svärfar har varit här och tapetserat hallen och Thomas barndomskamrat Mattias kom på besök för att kolla in huset och Vilma..;) Hallen blev superfin, men lite irrterande att vi köpt för få tapetrullar och fick beställa en till, och Vilma fick en jättesöt body och klänning av Mattias. Tack för tapetseringen och tack för de fina kläderna till Vilma..:)

       

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards