Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Julfint i köket!

Av Camilla - 14 december 2011 21:10

Idag har jag fått jättemycket gjort när Thomas varit på jobbet och Victor på dagis. Samtidigt som jag fått mycket upplockat ur kartonger så har jag även lyckats plocka fram lite julsaker!  (Nöjd) Nu är det juligt och fint i köket och lådorna fulla med köksgrejer! Börjar likna nåt nu...:) Men så är det ju bara 10 dagar kvar till jul! Full fart framåt är vad som gäller!


Så mysigt med julen, eller hur!?

     

 
 
Sandra

Sandra

15 december 2011 08:37

Oj, vad ni jobbar på!! Ser jättemysigt ut :)

http://www.sveaspunkt.blogspot.com

Camilla

15 december 2011 09:19

Hej! Ja, nu är det speedfart som gäller! I em kommer soffan och vårt stora matbord levererat från Mio. Ska bli så kul att få börja fixa vardagsrummet nu! Köket blev så mysigt, syns inte lika bra på bilderna dock!
// C

Ps: Vad kul att du också har en blogg! Det visste jag inte! Fin! Försökte skriva en kommentar men fick inte till det! Må så gott!

 
Ingen bild

mamsen

15 december 2011 15:13

Oj vad du har jobbat på. blev jättefint , ni hinner nog få det mysigt till jul.... Kram

Camilla

15 december 2011 20:13

Ja, men nu är jag trött. Känner mig som häxan surtant. Men blir nog bra till slut. Hihi

 
jessica a

jessica a

29 december 2011 20:44

Vad fint ni fått det även i köket, är så fint med målad panel tycker jag. Ångrar att vi inte gjorde det i köket men nu har jag andra idéer som säkert oxå kan bli bra.
God fortsättning på er,
kram j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Camilla

29 december 2011 21:09

Köket var redan helt ok när vi flyttade in! Vi ska bara byta tapeter och ev bygga en köksö och fixa några andra småsaker..sedan får det duga! Helt ok med panel, så den får nog vara kvar! Hoppas ditt projekt i köket blir bra! God fortsättning på er med!
Kram c

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards