Tuffevictor

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Camilla - 28 september 2011 21:12

Idag, efter att vi lämnat Victor på dagis, så tog Vilma och jag en promenad in till jobbet. Jag har inte varit där ännu och visat upp underverket, men idag blev det till slut av. Dagen till ära hade lillgumman på sig sin Esprit-outfit. Hur snygg blev hon inte då? Klart man vill visa sig från sin bästa sida..:)   

Blir så irriterad! Hur jag än gör så roterar inte bilden rätt. Det ser rätt ut när jag lägger in den, men likt förbannat så lägger den sig här på bloggen. Ja ja, lägger in en bild som är rätt vänd också...  

Efter en uppvisning på jobbet (och paketöppning) blev det en lunch på stan med Anna. Vi hann gå på en liten shoppingtur också innan det var dax för henne att gå tillbaka till jobbet och jag hemöver. Vilma var så snäll hela tiden! När vi var på jobbet så var hon vaken hela tiden. På vägen in till stan så somnade hon gott i vagnen efter att hon fått lite påfyllning i magen. Hon sov hela tiden sedan ända tills jag kom hem. Duktig flicka!..:)   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards