Tuffevictor

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Camilla - 23 september 2011 18:39

Thomas har varit ledig idag och jag har fått en hel massa egentid! Först var det dax för efterkontroll på MVC imorse. Där pratade barnmorskan om vikten att ta egentid, då du bara får vara dig själv och inte mamma. Det var superviktigt!. Jag hade redan tagit fasta på det och bokat in tid för klippning och färgning på Jess efter MVC-besöket. Innan det var dax att sätta sig i frisörstolen hann jag även med en snabbis på stan för lite shopping. Visar i ett annat inlägg vad jag hittade, fanns ju så mkt snygga höstkläder nu! Var evigheter sedan jag var på stan så var extra kul idag!


Håret blev helt ok, klippte inte så mkt på längden, men blev bra mkt mörkare och friskare iaf. Skönt! Hemma hade det gått bra för Thomas. Men lite jäktigt hade han nog haft det. Bra för honom att få en liten inblick i hur det är att vara hemma på dagarna...:) 


Efter egentiden på stan var det bara att skynda hemöver för den sista piffningen inför fotograferingen av lägenheten. Mäklaren kom och fotade lite senare under dagen, jag tror att det blev hyffsat bra bilder. Annonsen kommer ut i början av veckan på hemnet och i våning och villa nästa fredag, spännande! 


Efter mäklaren varit här så packade jag snabbt Victors sovväska för en övernattning hos farmor och farfar. Kort därefter kom farfar och hämtade vilden...:) De skulle först äta lite sedan åka iväg till badhuset och bada! Kul för Victor att få bli ompysslad och bortskämd lite! Thomas åkte därefter och köpte " fyra små rätter" på Blå huset, så gott och så skönt att bara sätta sig och äta. Hade inte hunnit äta något på i stort sett hela dagen, inte Thomas heller! Nu slappar vi lite och myser med Vilma. Blir en lugn hemmakväll framför tv:n vilket inte är helt fel. Jag har blivit förkyld igen och hes som vanligt. Imorgon kommer jag nog inte ha någon röst..:( Ja ja, bara att bita ihop. Imorgon ska vi åka och kolla på braskaminer och en luftvärmepump. Har inte tid att bli sjuk nu... 


Trevlig kväll och helg på er alla som läser! 

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards