Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

En gudagåva!

Av Camilla - 18 september 2011 15:01

För några år sedan såg det inte så ljust ut på barnfronten för oss. Jag hade nästan förlikat mig med att det inte skulle bli några egna barn. Men nu sitter jag/vi här med två underbara barn, man ska aldrig ge upp. Jag önskar verkligen att alla som vill skulle kunna få barn, men tyvärr är det många par som är ofrivilligt barnlösa. Jag tänker ofta på dem och följer några bloggar som handlar om kampen för att få ett barn. Tänk på det! Barn är inget man kan ta för givet eller bara skaffa. Barn är en gudagåva som inte är alla förunnat. Var tacksam för era barn, varje dag! Trots att de ibland gör dig galen..;) 

 

 
 
Ingen bild

Veronica A

18 september 2011 15:18

Så sant Camilla!

Camilla

18 september 2011 15:57

Ja, men man glömmer det lätt ibland när de är lite bråkiga..;) Kul att du kommenterade förresten!
Kram

 
Mary

Mary

18 september 2011 15:49

Håller helt och fullt med, ALLA barn är en gåva och ingenting man skaffar sig. Även om de som du säger ibland kan göra en helt tokig :-)

http://frokenkrumbukta.blogg.se

Camilla

18 september 2011 15:59

Ja helt rätt! Ibland när Victor är i sitt värsta jag måste jag dock påminna mig om detta! ;)

 
Emilie

Emilie

19 september 2011 21:17

Så himla sant! Bra skrivet.
Innan man själv fick barn har man inte riktigt förstått hur den här delen av vuxenvärlden är.

http://lindgatan.bloggplatsen.se

Camilla

19 september 2011 21:20

Ja, eller hur!?..:)
Ha det gott! Kram

 
Jessica A

Jessica A

22 september 2011 20:37

Så sant så! Har nära vänner som gått igenom ungefär samma som ni kan jag tänka. De har en underbar pojk men efter några misslyckade försök efter honom har de bestämt sig för att det inte blir fler och även förlikat sig med den tanken. Men jag är fortfarande ledsen för deras skull...
kram på er och pussa lite extra på stora söta lilla tjejen!

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Camilla

22 september 2011 20:45

J, det är ledsamt att det inte ska lyckas för alla som vill. Men som sagt så sker mirakel. Det är både Victor och Vilma bevis på! Kanske att det löser sig för dina vänner tids nog.
Kram och klart jag pussar lite extra på lillknusan..:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards