Tuffevictor

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Camilla - 9 juli 2011 12:17

             

Av Camilla - 9 juli 2011 08:20

Sitter på stugaltanen i solen och väntar på morgonfika..:) vilken otroligt härlig morgon, 24 grader nyss och då hade solen inte ens tittat fram. Victor sover fortfarande, var längesedan han sov så länge..men härjar man med kusinerna en hel dag med sol och bad så tar det på! Jag har sovit som en kratta i natt, har varit sååå varmt och så lyckades jag bränna axlarna igår så kunde inte ligga skönt på sidan.. Och på rygg går ju inte! Har bara legat och snurrat hela natten.. Idag får det bli en slappardag här i stugan.. Vad pysslar ni med en lördag som denna? Bilder kommer så snart vi tagit hit datan, blir lite sur att de fortfarande inte fixat så man kan byta varken text, storlek och ladda upp bilder från paddan.. Men det ska komma har bloggplatsen sagt, så får väl bara snällt vänta! Kram till er alla!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards