Tuffevictor

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Camilla - 1 juli 2011 20:56

Nu börjar det närma sig nedkomst av Victors syskon och vårt lilla mirakel.   


Jag har skapat en ny omröstning med frågan om vad ni tror att det blir? Flicka eller pojke? Vore kul om ni röstade!..:)

Ni får gärna skriva en kommentar här också om ni vill så jag vet vem som gissar..:)

Av Camilla - 1 juli 2011 20:12

I onsdags var det nästan olidligt varmt här i Sundsvall! Luften stod stilla och solen stekte. Jobbigt att sitta inne och jobba en sådan dag, men blev en tur ut på lunchen och på eftermiddagsfikat satt vi vid tjärnen och drack kaffe och åt glass. (iaf jag åt glass..:) Victor hade haft en jobbig dag ute i värmen och var helt genomsvettig när vi hämtade honom vid tre-tiden. Det finns tyvärr ingen skugga på lekgården vid dagiset där han går. Men de hade fått leka lite med vatten och plaskat lite så det var ju skönt.


När vi hämtat lilleman så åkte vi direkt ut till stugan sedan. Där lagade vi en snabb pastasås till middag, men såklart tog Victor och pappa ett bad innan. Jag är lite feg med att bada med stormagen...  

      

Efter bad och middag så blev det lek med pappa Thomas gamla leksaksbil, Big Jim...:) Det var en fantastisk fin kväll och nu får vi hoppas att det kommer många sådana framöver i sommar! Eller hur!?   

Av Camilla - 1 juli 2011 18:10

Nu har jag fått semester och Victor sommarlov från dagis!..:) Thomas jobbar några dagar till veckan, men sedan är vi alla sommarlediga! SÅ skönt! Men typiskt att dagen jag får semester skall domineras av regn..men förhoppningsvis kommer solen snart igen och det blir lata dagar i stugan och på stranden... Har ju dessutom gått på långledighet från jobbet också. Känns lite konstigt då jag bara jobbat ca 6 månader efter barnledigheten med Victor, men ack så skönt ändå!


Vill ni oss något i sommar så hittar ni oss här..;)

    


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards