Tuffevictor

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Camilla - 26 juni 2011 20:44

Ja, nu är midsommarhelgen avverkad för detta år. Vi har haft ett mysigt familjärt midsommarfirande och i år var alla lediga och kunde vara med. Så kul! Vi brukar ju vara i stugan och så blev det även i år. Vi var dock förberedda på dåligt väder, såg ju inte så lovande ut på väderfronten inför midsommar, som vanligt. Kvällen innan satte Thomas och svärfar upp partytältet och det blev hur bra som helst att sitta i! Det kom några regnskurar under dagen, men måste säga att vädret blev mkt bättre än jag trott. Solen tittade ju fram långa perioder under dagen. Härligt för grabbarna att kunna vara ute och skrota på tomten..:) Hade nog varit lite jobbigt att ha dem inne i tältet hela dagen..


Dagen blev jättebra med god mat och trevligt sällskap! En riktig midsommar om jag får säga mitt..:)


Här kommer några bilder.. som vanligt!..:)

        

Mamma och pappa tog såklart husbilen till midsommarfirandet och sov över. Mysigt att få en dag till ihop. Vädret var inte lika bra på midsommardagen men vi klarade oss undan regnet iaf...:)


Mycket rester blev det kvar att äta. Blev en härlig midsommarlunch igen...:)

  

Det bästa Victor vet är att få skrota på ute! Och han har varit ute hela dagarna..

 

Då blir det extra skönt att varva ner på kvällen. Hur skönt ser inte detta ut då?   

Vi packade ihop våra grejer i em och åkte hemöver stan. Imorgon är det arbetsvecka igen, dock sista för mig..:) Sedan har jag semester och lååångledighet..:) Ofattbart!


Hoppas ni alla har haft en lika trevlig och mysig midsommarhelg som vi har haft!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards