Tuffevictor

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Camilla - 14 juni 2011 20:01

Förra onsdagen var det sommaravslutning på Victors dagis. Alla avdelningar samlades ute på gården och sjöng och spelade för sina föräldrar. Victor och småttingarna satt på en filt och kikade. Ja, Victor satt still kanske 1 minut, sedan gick han omkring och kollade in allt folk. Enda gången Victor satt still var när vi fikade efteråt. Solen sken och det var härligt väder! Mysigt!

   

Var ju även till barnmorskan förra tisdagen. Allt såg bra ut..:) Magen/Livmodermåttet var 32 och Lill*ns hjärtljud låg på 128. Spännande att snart få veta vem som ligger därinne och bökar runt! Ja, för den bökar verkligen runt däri magen. Känns som om alla mina organ byter plats med varandra varje kväll.. hihi. Victor var mycket lugnare i magen, får nog en vilde utan dess like nu då...  

  


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards