Tuffevictor

Alla inlägg under april 2011

Av Camilla - 1 april 2011 19:57

Idag är det min födelsedag! Hipp hipp hurra!..Och nä, det är inget aprilskämt!..:)

Imorse blev jag uppvaktad av Thomas och Victor med fika och paket på säng. Så mysigt..  För övrigt så har jag inte firat så mkt, det får bli imorgon och på söndag istället. Idag har vi  grejat på hemma och bla bakat Hallongrottor och Rocky Road brownies! Hoppas de blev lika god som de ser ut som att vara! Bilder kommer senare på dem! Kanske recept oxå om de blev goda..;)


Här är några av mina presenter som jag fick imorse! Tack mina älsklingar!  Ni är bäst   

 

 

  


Av Camilla - 1 april 2011 13:27

Nu kommer det en hel  kavalkad av bilder från vår härliga vistelse i fjällen! Vi åkte tillsammans med syrrans familj och det var så trevligt! Vädret hade ju kunnat vara lite bättre, ganska mkt snö och blåst, men sådant rår man ju inte över. Victor hade det dock lite besvärligt med kusin Alfred som ibland blev lite för närgången. Lillhjärtat är inte van vid att behöva dela sina leksaker och att bli jagad av en liten vilde, men ack så gullig och snäll! Alfred ville smeka Victors hår och gärna mata honom, men det gillade inte lilleman. Det blev många skrik och gråt men många skratt också! De kommer nog bli bästa vänner en dag. Victor gillar Arvid redan, det syns att han ser upp till sin stora kusin!..:)


Då jag börjar bli tjock om magen blev det ingen skidåkning för mig, men skönt att vara ute i den rena fjällluften! Victor och Alfred åkte snowracer varje dag och skruttade på i snön. De blev så skönt trötta sedan och Victor sov ute i sin Voksipåse i vagnen i 2½-3 timmar! Varmt och gott hade han i sin påse trots snöyra utanför vagnen! Toppenbra!


Vi hade många mysiga dagar/kvällar med god mat och dryck (alkoholfri för mig såklart). Härligt att komma hemifrån ett par dagar!


Klicka på bilderna så blir de större!

      

     

     

     

          

     

      

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards