Tuffevictor

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Camilla - 27 april 2011 20:43

Victor har nu varit inne ett par dagar och tillfrisknat ganska bra. Hans blåsor i munnen är dock kvar men han kan nu äta iaf (febern har varit borta i 2 dagar).Men fy vad jobbigt det har varit för hjärtat att få i sig något. Han har prövat men grinat efter ett tag då det säkert gjort jätteont på tungan och i munnen.


Vi har varit i kontakt med dagis och BVC och det ska vara helt grönt att gå på dagis om Victors allmäntillstånd är bra. Victor är mkt piggare, vi var faktiskt ut på lekparken en stund idag och till hans stora glädje kom en dagisbarnsgrupp dit också. Det tyckte han såklart var jättekul. Det var tydligen fler som hade besvär med blåsor i munnen och feber, så är väl nåt som går nu.


Victor skall få gå på dagis imorgon men kortdag. Snälla farfar kommer att hämta Victor efter att han sovit sin middag. Då blir dagen inte så lång för honom. Hoppas att det går bra!


Här är bildbevis på att Victors apptit nu kommit tillbaka! När han såg att jag gjorde i ordning hans mattallrik gjorde han så här... Pallen stod i köket och han sprang i väg med den...när jag kikar få jag se att han själv skulle ta sig upp i sin stol. Farligt ser det ut men vi stod nära ifall balansen skulle svikta. Lilla pussgurka!

 

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards