Tuffevictor

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Camilla - 20 mars 2011 20:37

Idag har det verkligen känts som vår! Gassande sol, värme, fågelkvitter och takdropp! Härliga tider vi går mot nu!


Det blev en tur till en liten pulkabacke här i Granlo för lite åk på snow racern! Victor tyckte det var superkul såklart! Men vi glömde ju hjälmen i garaget så blev inte så höga åk. Men lilleman tyckte det var skoj ändå... pappa med!..  

 

 

   

   

 

           


Testar att lägga upp ett litet videoklipp oxå! Hoppas det funkar att kolla på..


 

Av Camilla - 20 mars 2011 13:27

Igår hade vi middagsbjudning för Victors farmor och farfar. Farfar hade ett speciellt önskemål om att få bli bjuden på Thomas supergoda pizza! Såklart så fick han som han ville..:) Det blev en "vanlig" pizza och sedan testade vi att göra  tacopizza oxå. Det blev en tacopizza men två varianter av en sådan. De blev supergoda båda två! Vi var proppmätta kan jag lova, har även ätit pizza till lunch idag men trots det så är det pizza kvar! Får kanske bli en bit istället för kvällsmacka ikväll..;)

    

Mat

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards