Tuffevictor

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Camilla - 21 februari 2011 19:17

I lördags åkte vi till Birsta och handlade lite! Det var ju så himla kallt ute så det passade ju bra! Bla det här blev inhandlat...bara saker till Victor förståss!

  

Voksi-påsen är ju en investering, för fy vad dyr de är! Men de ska ju vara superbra och med vintrar som dessa så behövs en varm och skön åkpåse. Nån som har en? Vad tycker ni om den?

  

Micki leksaks-spis! Den har använts flitigt här hemma sedan i lördags. Kanske var detta en investering med om vi får en blivande stjärnkock..;)

  

  

 

Och här kommer en bild på tuffe Victor när han prövar sina nya skor. Hihi, oj vilken tuff liten kille! Diggar sin spegelbild gör han också..:)

    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards