Tuffevictor

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Camilla - 30 januari 2011 20:42

Den här dagen rullade på utan några speciella händelser. Jag och Victor bodde fortfarande kvar i vårt lilla rum och Thomas på Ronald M. På dagen passade jag på att gå upp på rummet där och sova/vila lite medans Thomas var hos Victor. Just då passade Victor på att ha ett bajskalas på pappa! Han hade inte bajsat sedan operationen, men nu kom det! Hi hi...stackars pappa var helt förtvivlad...och inte bad han om hjälp heller utan kämpade på själv med att göra rent. Tror det kom en sköterska sedan och hjälpte honom att fixa rena lakan mm.. Tur man låg skönt och vilade på rummet, ovetandes över vad som hände på sjukhusrummet..;)

 

För övrigt var lilleman lite trött och gnällig under dagen. Men det hade han all rätt att vara med tanke på vad han nyss gått igenom. Men vi blev såklart oroliga att något var fel... Ville ju att våran kille skulle vara pigg och glad som han alltid brukade vara! Tur han hade tummen att leka med i sängen.   

  

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards