Tuffevictor

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Camilla - 17 januari 2011 13:07

I lördags när Thomas och jag hade en liten film- och myskväll här hemma så gjorde vi små kladdkakor till efterrätt. Vi hade på dagen hittat dessa söta små pajformar som vi bara måste köpa. Jag/vi har fått dille på att servera maträtter/efterrätter mm i egna små formar, tror det kommer efter programmet "halv åtta hos mig", där många serverar i sådana små former. 

  

Måste dock köpa några nya tallrikar. Är sugen på vita fyrkantiga/avlånga. Ja, det får nog bli nästa inköp...:)

 

Kladdkakan blev god men jag fattar inte varför de alltid blir så sockriga? Nån mer som har det problemet? Jag tycker att de kladdkakor jag blir bjuden på är så krämiga och goda, men de jag gör blir så knastriga liksom. Man känner sockret när man tuggar. Börjar undra om det är fel på vår ugn? Nån som har nåt tips?

 

Filmen vi såg: The Back-up plan med Jennifer Lopez var sådär. Jag brukar ju gilla kärlekskomedier, men nja. Visst går den att titta på...men man missar inte så mkt om man inte gör det heller.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards