Tuffevictor

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Camilla - 16 januari 2011 20:51

Nu pryder årets första bukett med Tulpaner bordet. Jag gillar verkligen att ha "färska" blommor hemma, det blir genast så hemtrevligt. Tulpaner tillhör favoriterna. Tyvärr fanns det bara blandade färger, hade ju såklart gärna sett en lila eller vit bukett, men men..:) Nästa gång! Vad har ni för favoritblommor?

  

Av Camilla - 16 januari 2011 19:53

Nu är lilleman hemma igen och ordningen är återställd. Det har gått så bra! Han är så duktig vår stora kille. Han hade vaknat en gång i natt, men som tur är så blev han inte ledsen. Han har nog hållit igång med farmor och farfar och jag kan tänka mig att de är trötta ikväll! Victor är också trött och sover nog gott hemma i  sin egen säng i natt...   

 

När han  kom hem fick han såklart en liten present för att han varit så duktig!

  

Tack snälla farmor och farfar för att jag fick sova hos er! Jag hade jättekul..:) Kram Victor.  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards