Tuffevictor

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Camilla - 1 januari 2011 19:41

Nytt år och nya möjligheter! Hoppas att 2011 blir ett bra år för oss alla...:)

 

Det nya året firade vi in tillsammans med syrran och hennes familj. Det var en lugn och mysig kväll, så lugn den nu kan vara med tre bustroll...;)

 

God mat och dryck blev det och några raketer fyrades av också!..Arvid tyckte det var en spännande kväll och han lyckades hålla sig vaken ända till tolvslaget! Jag höll dock på att somna, men kunde ju inte vara sämre än en 5-åring.. hihi...

  

  

  

 

Imorse vaknade smågrabbarna ganska tidigt som vanligt. Arvid tog en sovmorgon men var nog ganska trött när han kom upp. Då det var ganska skönt väder ute tog vi en fm promenad. Det var iaf lite uppiggande!  

   

Efter den sköna promenaden blev vi bjudna på lunch och sedan packade vi ihop oss och åkte hemöver. Nu är vi alla ganska trötta här hemma och det blir nog en ganska tidig kväll kan jag tänka mig..hihi.. men är man trött så är man.

Tack för en trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap och övernattning, nästa nyår när vi har hus får ni komma till oss!..;)

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards