Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Talang!

Av Camilla - 31 oktober 2010 19:13

I fredags fick Victor en present av pappa Thomas när han kom hem från jobbet... Spännande tyckte Victor men ville till slut ha hjälp av pappa att öppna. Tog ju så lång tid att öppna annars.

  

  

Ja! Det var ju innebandyklubbor och en boll!..:) Victor blev så glad. Och vad han har spelat och sprungit efter denna boll! Han är så duktig och träffar bollen hela tiden, ja nästan iaf. Han är en riktig talang, det ser jag det!..  Bådar gott inför framtiden, kanske ett blivande hockeyproffs?

   

  

 

 
 
Ingen bild

mormor

31 oktober 2010 21:23

Vad duktig du är. längtar tills du blir proffs så vi kan ut o resa o se dej spela. Men du måste träna mycket.... puss o kram

 
Mary

Mary

31 oktober 2010 21:34

Hihi, vad är det med killar och bollar egentligen :) Det verkar iallafall funka på alla smågrabbar. Jag brukar ju vara här och läsa för att ha koll på dina tips (gäller allt från mat film kläder) som jag tycker är toppen! Vi trivs verkligen superbra i huset och vi saknar inte sysselsättning :-) Hoppas verkligen att ert drömhus dyker upp snart, gå och titta även på de där husen som kanske egentligen inte verkar så intressanta, det var så vi blev med hus :-).

http://frokenkrumbukta.blogg.se

Camilla

31 oktober 2010 22:10

Hej!
Vad kul att du kikar in här och att du gillar mina tips. Blir ju inte så ofta men ibland så! Vad bra att ni trivs i huset!! Måste vara underbart, men förstår att ni har sysselsättning! Just nu kollar vi verkligen allt och hoppas att huset snart dyker upp!! Ha det så bra! Kram..:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards