Tuffevictor

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Camilla - 28 september 2010 20:22

Idag har det hänt många roliga saker och vi har haft fullt upp hela dagen. Vi började med att ta en skön promenad in till stan där vi träffade fina Linda för en lunch och en sväng på stan. Vi åt på Cafe Afmedor, riktigt god pannbiff och kokt potatis.   

  

Efter en trevlig stund på stan med Linda så blev det en rask promenad hemåt i den otroligt sköna höstsolen. Väl hemma så blev det dammsugning och muffinsbak då Wilmer med fam skulle komma senare på em.

 

Först fick vi dock besök av kusin Arvid medan syrran och Alfred var på babysim. Arvid kollade mest på Playhouse Disney och Victor ville också göra som sin kusin. För övrigt så sa Arvid att mina nybakta muffins var de godaste ha ätit nån gång, hi hi...tack hjärtat, han visste hur han skulle göra för att lyckas lura till sig ett till muffins..:)  

 

Victor lärde sig hux flux en ny sak idag också. Bara för att han ville sitta bredvid Arvid så kom han på att han kunde göra såhär!

  

  

  

Strax efter att syrran hämtat Arvid så ringde det på dörren igen. Denna gång var det Wilmer med familj som kom för lek och fika såklart. De hade med sig en jättesmarrig morotskaketårta, så vi hade mkt gott att fika! Wilmer och Victor leker fortfarande ganska mkt för sig själva, men mer och mer börjar de leka ihop. Kul! Våra fina prinsar!       

 

Då Malin nyligen fyllt 30 så hade vi köpt en liten present! Grattis i efterskott Malin!   

   

Nu sover Victor gott efter en händelserik dag! Han har nog haft superskoj, det har iallafall jag!    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards