Tuffevictor

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Camilla - 27 september 2010 13:12

Vilken härlig höstdag det var igår! Jag hoppas ni alla passade på att vara ute i den sköna och friska luften. Läste på Facebook att det var många som begav sig ut i svampskogen igår, skulle jag också vilja göra men vet inte vart jag ska börja leta svamparna? Och inte vill de avslöja sina svampställen heller...grr! Ja ja, vi åkte iallafall ut till stugan och skördade de gröna tomaterna. Jag orkade inte vänta längre utan nu ligger de i en pajform och steker i solen från fönstret. Jag hoppas att någon av de grööööna tomaterna blir röda!? Annars tuggar jag väl i mig en grön då, för smaka på dem ska jag! Hi hi...

 

Victor blir alltid så glad när han kommer till stugan. Han verkligen älskar att springa runt och skrota på den stora tomten. Både han och jag längtar nog redan tills våren då vi kan börja åka ut dit igen.

 

Victor och dom gröna tomaterna..

 

Att ta sig upp till stående var inte det lättaste i det långa gräset och med mycket kläder på sig. Men skam den som ger sig...

   

   

Sådär ja...nu kan jag springa iväg igen!   

   

Får jag komma upp? Victor älskar att klättra i trappen och tog chansen så fort han fick möjlighet...

   

Nu får inte vattnet bli högre för då flyter nog bryggan iväg...  

    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards